Nog 1 week.

1 mei 2016 - San Fulgencio, Spanje

Yesssss, we gaan aftellen!
Nog precies 1 week en dan gaan we, na een lange voorbereiding, richting Santiago de Compostela.

Ohhhh, we hebben er zo´n zin in.
Het was zelfs even spannend met een zere mond voor Gerda die daarvan helemaal van de wereld was en ontstoken blarenleed na de Senda van mij, maar gelukkig zijn we weer helemaal fris en fruitig en klaar voor vertrek.

rugzak en stokken

Rugzak en stokken zijn ingepakt, schelp hangt aan de knapzak, dinsdag online inchecken en een koffer bijboeken voor de stokken, anders kunnen die niet mee en dat zou niet handig zijn.

Inmiddels begint het dus écht te kriebelen en beginnen de vragen te komen of we alles meehebben, niet teveel, niet te weinig, zijn we nog iets vergeten.

We gaan het zien en leren voor de volgende trip.

Vandaag voor het eerst, na 2 weken, weer een kleine 4 km gelopen met de schoenen voor Santiago en hiermee heb ik mezelf genezen verklaard.

1. Annemarie Westbroek:
    1 mei 2016
    Natuurlijk wil ik jullie blijven volgen, in ieder geval heel veel succes. En je moet gewoon door blijven lopen. Respect. Groetjes Annemarie
  2. Maria obbes:
    1 mei 2016
    niets is leuker als een pelgrim volgen. dat doe ik nu ook bij mjn oudste broer die vanaf Allicante 700 km aan het lopen is naar burgos. in 4 weken. af en toe een verslag is leuk. dus jullie wil ik zeker volgen na alle voorbereiding. succes en ik zie jullie eind juni als ik terug kom je spanje. lieve groeten
  3. Eugenie:
    1 mei 2016
    Nou al gepakt duurt nog een hele week. In elk geval succes en veel plezier.
  4. Trees:
    2 mei 2016
    Blijf vooral je eigen tempo aan houden, zingen help voor je ritme
  5. JACOB:
    2 mei 2016
    Nou dames, inderdaad het grote aftellen is begonnen. Je moet maar zo denken alles wat je tekort komt is wellicht elders ook te koop. Ik ben héél nieuwsgierig naar jullie bevindingen en ik zal jullie volbewondering op afstand volgen. Sterkte en heel veel succes. Besos
  6. Cathy Companje:
    6 mei 2016
    Meiden succes naar dit geweldige evenement jullie kunnen het