Aankomst in Ferrol.

8 mei 2016 - O Ferrol, Spanje

Om 11 uur zijn we vertrokken naar Alicante en na een snelle vlucht om 15 uur geland in Santiago. Na 3 uur wachten gaat er eindelijk een bus naar Ferrol. En dan denk je dat je er eindelijk bent, maar...... dan moet je dus nog met een taxi naar de herberg, die 9 km uit de richting is. Maar dan zijn we er toch eindelijk. Mooie herberg met 16 stapelbedden en super schoon. Zelfs echte kussens op bed en lekkere douches met lichaamsstralen water. En dat allemaal voor ons 2-en. Super!
Eerst maar even een warme choco drinken 500 m verderop, want het is hier superkoud en vooral nat.
Terug in de herberg en ons lekker geïnstalleerd.

Huh????
Komen er ineens nog 3 mannen binnen om te slapen. Ups, dat hadden we nietk gedacht. Haha
Oh jeeeeeee.
Er komt nóg een groep van 12 mannen slapen.
Zitten we straks met 15 mannen om ons heen.
Nou ja we gaan allemaal tegelijk dezelfde route lopen, dus wordt vast leuk.
We hebben er echt zin in.

1. Lia monteban:
    8 mei 2016
    Ze zeggen wel eens; een goed begin is het halve werk. Ik hoop voor jullie dat dit niet verkeerd uitpakt. Voor straks slaap lekker en morgen weer gezond op. Toi toi toi voor morgen. Zet hem op. Knuffel van mij.
  2. Dieny Verhoef:
    8 mei 2016
    Het lijkt wel een 5 sterren douch.slaap lekker en morgen er tegen aan.Dikke kus.
  3. Cathy Companje:
    8 mei 2016
    O gezellig zoveel mannen meiden laat de mannen links liggen en ga vooral genieten van alles
  4. Brenda Zaal:
    8 mei 2016
    Hopen dat het gesnurk meevalt. Sterkte alvast...
  5. Erik:
    8 mei 2016
    Lekker slapen vannacht, hopen dat die kerels niet te hard snurken en morgen welgezind op pad. Hopelijk zit het weer een beetje mee. Veel succes dappere dames.
  6. Dolly:
    8 mei 2016
    We gaan jullie volgen hoor. Heel veel plezier.
  7. Simone:
    8 mei 2016
    Niks alleen mannen, zitten ook een stuk of 8 vrouwen bij. Allemaal van de kerk, maar wel gezellig. Je maakt wat mee als peregrina. Haha.
  8. Daniella Cornelissen:
    9 mei 2016
    Wat een gezellige boel. Zit er goed uit.
    Goed begin is het halve werk. Dikke kus van ons!!
  9. Daniella Cornelissen:
    9 mei 2016
    Wat een gezellige boel. Zit er goed uit.
    Goed begin is het halve werk. Dikke kus van ons!!
  10. Liesbeth:
    9 mei 2016
    Hoe leuk is dit allemaal ! Dag 1 is al een reuze ervaring!
    Succes hoor.
  11. Els:
    9 mei 2016
    Goedemorgen Dames, lekker geslapen? Spannend!! Ik zou wel om een hoekje willen kijken, ik zend een drone, misschien. Wens jullie een succesvolle dag en geniet ervan. Uit regenachtig La Marina Els xx
  12. Annet van Egmond:
    9 mei 2016
    Goedemorgen meiden zet hem op vandaag Hopelijk valt het weer een beetje mee.xx
  13. Margriet Weterings:
    9 mei 2016
    Hoi Simone, wat een gezellige boel bij jullie met al die mannen haha. Nu maar hopen dat het niet te veel afleidt van jullie intensieve reis. Veel succes en veel liefs van Margriet
  14. Sanne:
    9 mei 2016
    Wat zit er toch in die gebloemde tags die Nast de rug zaak staat?
  15. Els:
    9 mei 2016
    San vraag het maar aan je schoonmoeder, dat is een zak met de Nordic-stokken, of hoe je dat noemt.
  16. Dolly:
    9 mei 2016
    Hoe is jullie eerste dag verlopen. En hebben jullie weer een goede slaapplaats. Ik ben jaloers. Ik vond het geweldig waar ik weer kwam met alles erop en aan.