Nog 2 maanden.

9 maart 2016 - San Fulgencio, Spanje

En dan ineens is het maart 2016 en hebben we nog 2 maanden te gaan voor onze voetreis van zo´n 120 km naar Santiago de Compostela.

Inhoud rugzakHet meeste is inmiddels wel aangeschaft en moeten er alleen nog kleine dingetjes gekocht worden. En dan denken we aan de nodige pijnstillers, voetencreme, veiligheidsspelden etc.
Tijdens de trainingsrondjes ontdek je eigenlijk wat er wel weer uit kan of nog bij moet en zo blijf je toch nog even bezig met het pakken van de rugzak en het afvragen wat je nog kunt thuislaten of niet. Het advies is 6 kilo, maar lager dan 8 kilo kom ik voorlopig niet.

We hebben het gehaald.

Inmiddels hebben we ook een paar georganiseerde loopevenementen ontdekt en daar doen we dan ook gezellig aan mee. Altijd goed voor het uithoudingsvermogen. Superleuk om te doen ook.

In april staan er nog een paar gepland van 6 km, maar ook nog een van 3 dagen, van Orihuela naar Alicante (Senda de poeta) en nog een loop van 30 km in Rojales.

Langzaam begint het bloed te kriebelen en beginnen we met het echte pakwerk en de echte voorbereidingen.