Nog 1 maand.

8 april 2016 - San Fulgencio, Spanje

Nog 1 maand en dan is het zover!
We stevenen nu écht richting 8 mei en het bloed gaat steeds meer kriebelen.
Regelmatig betrap ik me erop dat ik bedenk of ik echt alles al heb, of dat er nog iets bij of af moet. Al zou ik niet weten wat ik nog kan weglaten. weetniet
De sultanakoekjes, pipareepjes en chocoladekoekjes zijn al ingeslagen, dus honger hoeven we zeker niet te hebben. haha

April staat nog even in het teken van een paar loopevenementen en vanaf 23 april is het rust en voorbereiding aangezegd.

10 april lopen we (Gerda, Daniëlle en ik) 30 km in Rojales, dus dat is al een lekkere training.
15 april lopen we van Orihuela naar Alicante in 3 dagen de Senda de poeta Miguel Hernández.
Hier hoeven we nog niet met onze rugzak te blijven lopen, want die worden naar de overnachtingsplaats gebracht en hebben we alleen een dagrugzakje nodig. Ook wel lekker om mee te beginnen.
23 april lopen we dan nog 6 km in Hondón de las Nieves als afsluitertje.

En dan mag eindelijk mijn Jacobsschelp aan mijn knapzak gehangen worden.

Bring it on!, Ik heb er zin in!!

1. Erik:
    8 april 2016
    Bring it on ! But never change your mind !
  2. Daniella Cornelissen:
    8 april 2016
    Het is idd nog precies 1 maand. Ik heb er superveel zin in om aan dit avontuur te beginnen. Ik ben de eerste die zegt dat ik niet getraind heb, maar ik laat me niet kisten en al zeker niet van me sokken wandelen.
    Xxx
  3. Annemarie Westbroek:
    1 mei 2016
    zorg dat je schone loop sokken bij je hebt, als je rust even lekker je schoenen uit en rust geven. (ja ook een beetje een oude rot in het vak toch).