Mini Hollywood

3 oktober 2020 - Abrucena, Spanje

Allemaal weer fris en fruitig opgestaan en na weer een uitgebreid ontbijt op weg naar Mini Hollywood in Tabernas.

Als je binnenstapt in het wild westen decor waan je je meteen in de tijd van Dr. Quinn.

20201003_111302

Gelukkig hadden we redelijk goed weer, zonnig, beetje wind, maar droog en dat is heel belangrijk. Om 12.00 begint de 1ste show met cowboys en veel herrie van klapperpistolen, maar leuk.

20201003_113544

Dan konden we meteen door naar de Cancan danseressen in de saloon. Allemaal net echt😉

20201003_123938

Na de cancan was het buffet geopend. Maar dat viel super tegen. Veel keus, zag er lekker uit, maar alles helemaal koud🥶😰 Zelfs de patatjes heb ik in de magnetron opgewarmd😱 Weinig gegeten voor die prijs, maar het toetjesbuffet zag er lekker uit en smaakte heel goed. Toch nog met een volle maag op huis aan gegaan.

Om 16.00 zou er nog een cowgirlshow, maar om nog 2 uur te wachten daarop werd ons een beetje te gortig en we hadden de rest van het "stadje" al gezien.

Thuis lekker wijnen 🍷 en bankgehangen.

Morgen de bergschoenen weer aan🥾 en laten we hopen dat we deze route goed kunnen volgen 🔝en helemaal kunnen doen. De plaatjes beloven van wel, maar ervaring heeft ons geleerd dat we niet alles moeten geloven wat we zien op plaatjes😉

1. Eugenie De kaste:
    4 oktober 2020
    Jajaja dat is helemaal leuk daar ik vind het Geweldig je waand je totaal un de US . En Of je je in het wilde weste begeeft. Leuk dat men
    in de jaaren 60/70 daar de spaghetti westers films makern met Clint Eastwood etc heb nieuws de dorpen in de US zien er nog zo uit maar dan met asfalto in de straat en geen stof.
    Vraagje Ze hebben er toch wel eentje opgehange hé. Het is per slot zaterdag
  2. Simone De Kaste:
    4 oktober 2020
    Ja, ze hebben er een opgehangen.