Etappe 6 Bruma - Sigüeiro

14 mei 2016 - Sigüeiro, Spanje

Bijna zijn we aan het einde van onze trip.
Vandaag weer met vieze miezerregen op pad gegaan en dus onze charmante ponchos weer aangedaan.
Gelukkig werd het onderweg weer droger en konden die zweetdingen weer af en opgeborgen worden.

Na een aantal kilometer over asfalt kwamen we toch weer uit op een bospad, hoewel dat niet zo modderig was als gister.

Inmiddels ben je wel een beetje uitgemijmerd na zo'n week en bedenk je dat je er bijna bent. Best wel snel gegaan zo'n week.

Het laatste stuk, van bijna 10 km was oersaai. Één rechte weg en het leek of er geen eind aan kwam.
Gelukkig kwan dat eind toch en vonden we de herberg snel.

Een huis met 5 slaapkamers, keuken, huis- en badkamer.
Beetje onogenlijk, maar heel gezellig.

Dacht je dat slapen onder een dekbed luxe was na bijna een week in de slaapzak, wat dacht je dan van een echt bed met flanellen lakens en een deken. En dan nog een echte badkamer met bad/douche en echte handdoeken ipv ons lichte viledahanddoekje. En een föhn om te gebruiken.
Dat is pas luxe. Wat hebben we van onze wasbeurt genoten!

Morgen is er een medepelgrim jarig en dat hebben we vanavond gevierd. Taartje en een fles champagne erbij. Heerlijk.
Was een echt feestje zo op onze gezamelujke laatste avond. Een andere medepelgrim met zangtalent zorgde voor de muzikale noot.

Morgen de allerlaatste tocht naar Santiago de Compostela en maandag weer naar huis, naar het gewone leven met al onze luxe.

1. Dolly:
    15 mei 2016
    Meiden wat een ervaring hè, als we lezen wat jullie ervaring is, kunnen wij alleen maar denken, ja zo voelt het . Voor morgen een drooge dag, en neem een borrel in de lagelande in Santiago super leuk om jullie gevolgtrekking te hebben. Henny en Dolly
  2. 15 mei 2016
    Vindt het heel mooi dat jullie dit gedaan hebben.En een ervaring rijker.Hoop op een mooie tocht vandaag voor jullie.
  3. Erik:
    15 mei 2016
    Prachtig gedaan meiden. Een prestatie waar jullie trots op kunnen zijn. Op afstand heb ik genoten van jullie reisverslag. Maar kom nu maar weer gauw naar de warmte van de Costa Blanca.
  4. Brenda Zaal:
    15 mei 2016
    Succes met de laatste loodjes. .....
  5. Margriet Weterings:
    15 mei 2016
    Na al jullie (ontberingen) maar ook zeker mooie en leuke momenten is het toch mooi om na de laatste etappe heerlijk naar huis te kunnen en heerlijk weer genieten van alle luxe. Super gedaan lady's. Groetjes Margriet